Cutie transfer ATC35L BMW Seria 5 F10 2012-2016

2900 LEI
Nu include taxa de transport *
fotofoto
fotofoto

Specificatii Tehnice

Stare produs
Reconditionat
Cutie de transfer pentru BMW Seria 5 F10 2012-2016Pretul nu include motorasul aferent cutiei de transfer.
  • Oferim consultanță tehnică
  • Trimitem oriunde în țară și străinătate
  • Garanție 12 luni 
  • Oferim factură
  • Certificat RAR
 
Pretul este valabil cu piesa veche la schimb
Autorizat RAR
Garantie
Piese de Clitate
Cutia de transfer este o componenta a sistemului de transmisie intalnit la automobilele cu tractiune 4×4. Acest model de cutie de transfer este echipat pe urmatoarele automobilele:

BMW Seria 5 F10

BMW Seria 5 F10  este a șasea generație, care a fost produs din 2010 până în 2017. Stiluri de caroserie ale gamei sunt:
  • Sedan / saloon cu 4 uși (F10)
  • Vagon cu 5 uși (F11, comercializat ca "Touring")
  • 5-usi fastback (F07, comercializat sub numele de "Gran Turismo")
  • Sedan cu ampatament cu 4 usi lungi (F18, vandut numai in China, Mexic si Orientul Mijlociu)
Gran Turismo F07 este primul Seria 5 care va fi disponibilă într-un stil cu caroserie rapidă. De asemenea, F10 este primul Seria 5 care oferă o transmisie hibridă, un motor V8 turbo, o transmisie automată cu 8 trepte, o transmisie cu ambreiaj dublu (în M5), un sistem de direcție activă pe roțile din spate (numit "Integral Active Steering", servodirectie electrica, suspensie fata dubla, un instrument LCD (numit "Black Panel Display") si parcare automata (numita "Asistent de parcare").În Februarie 2017, modelul F10 a fost înlocuit de seria G30 5.F10 este propulsat de motor V8 twin-turbo cu o transmisie cu dublu ambreiaj cu 7 trepte. Este primul motor M5 care utilizează un motor turbo.  

Dezvoltare

Din Noiembrie 2005 până în Decembrie 2006, exteriorul a fost proiectat de Jacek Fröhlich sub conducerea directorului BMW Group Design Adrian van Hooydonk. Versiunea Touring a fost proiectată de Jean-Francois Alexandre Huet. F10 a fost dezvelit la München la 23 noiembrie 2009.  

Sedan F10

Sedanul a fost primul stil lansat. A fost dezvăluită la Stadionul Olimpic de la München în 2009.

 

Styling

Modelul F10 folosește o abordare mai tradițională a stilului exterior BMW în comparație cu stilul controversat al predecesorului său E60. de „Bangle fund“ este eliminat, o îndoitură Hofmeister este prezent, un gratar rinichi traditional este folosit si liniile de încrețire sunt utilizate pe capota (similar cu E39 si peste 5 modele Seria). Revizuirile stilului au variat de la o ușoară blandă la amețeală și musculare.Interiorul dispune de un sistem iDrive actualizat și de o creștere de 13 mm (0,5 inci) în spatele genunchiului pentru pasagerii din spate. F10 a văzut întoarcerea consolei centrale în poziție înclinată către conducător, așa cum a fost utilizat în generațiile E39 și în generațiile anterioare din seria 5.