Cutie transfer ATC350 BMW Seria X1 E84 2011-2013

fotofotofotofoto
fotofotofotofoto

Pretul produsului

3500 LEI
Nu include taxa de transport *

Specificatii Tehnice

Stare produs
Reconditionat
Cutie de transfer ATC350 BMW Seria X1 E84Pretul nu include motorasul aferent cutiei de transfer.
  • Oferim consultanță tehnică.
  • Trimitem oriunde în țară și străinătate.
  • Garanție 12 luni
  • Oferim factură.
  • Service autorizat RAR
 
Pretul este valabil cu piesa veche la schimb
Autorizat RAR
Garantie
Piese de Clitate
Cutia de transfer este o componenta a sistemului de transmisie intalnit la automobilele cu tractiune 4×4. Acest model de cutie de transfer, ATC350 BMW, este echipat pe urmatoarele automobilele:

BMW SERIA X1 E84

Abrevierea BMW E84 indică prima generație a BMW X1, un SUV Segment C produs din 2009 până în 2015 de producătorul german de automobile BMW și a fost înlocuit cu F48 BMW X1 la jumătatea anului 2015.

Dezvoltare și lansare

Dezvoltarea vehiculului a început în 2006, pe măsură ce prețurile la benzină creșteau, BMW a identificat necesitatea unui model mai mic și mai eficient în gama sa de SUV. Ca rezultat, s-a raportat că BMW a scurtat timpul de dezvoltare și pre-producție cu 40% în comparație cu modelele anterioare din Seria X.E84 X1 a fost dezvăluit la Salonul Auto de la Paris în octombrie 2008, într-un prototip numit Concept X1.Când a fost lansat în 2009, BMW X1 a devenit rapid SUV-ul compact numărul unu în segmentul premium.

Echipament

BMW SERIA X1 E84Designul atrăgător are un aspect puternic, sportiv. În acelaşi timp, interiorul de înaltă calitate este accentuat de ornamente interioare elegante şi inserţii din oţel inoxidabil. X1 oferă un volum de încărcătură de 420 L (14,8 ft cu).Scaunele din spate pot fi rabatate și măresc spațiul de depozitare la 1.350 L (47,7 ft cu). Echipamentul standard include climatizare cu două zone , senzori de parcare, jante din aliaj de 17 inchi și frânare regenerativă.
  • Motoare: 2,0 - 3,0 litri (116 - 306 CP, 85 - 225 kW), 4 şi 6-cilindri
  • Lungime/lăţime/înălţime: 4.454 mm/1.798 mm/1.545 mm

Evoluţie

La puțin peste o lună de la debut, la începutul lunii decembrie, gama a fost îmbogățită odată cu sosirea modelelor X1 sDrive18d și xDrive18d , care erau echipate cu un turbodiesel de 143 CP de 2 litri. Această versiune a fost și mai economică și mai „curată”, în special în versiunea cu tracțiune spate sDrive.În aprilie 2010 , au sosit două noi motoare pe benzină, respectiv 2 litri (150 CP) și 3 litri (218 CP). În martie 2011 , la doar un an de la debut, xDrive25i a fost anulat de pe listă, la fel și xDrive28i. Ambele modele au fost înlocuite cu un alt model intermediar.În septembrie a aceluiași an, noua gamă E84 a fost introdusă la Frankfurt, cu două inovații importante: în primul rând, între sDrive18i și xDrive28i , a fost introdusă o nouă versiune, echipată cu un turbo de 2 litri, la fel ca xDrive28i , dar cu putere redusă la 184 CP. Cealaltă noutate a fost pe frontul diesel, odată cu sosirea sDrive20d Efficient Dynamics , cu un motor turbodiesel de 163 CP.In anul 2012, luna aprilie, E84 a fost restilizat si prezentat la Salonul Auto de la New York. Au fost reproiectate farurile, atat cele din fata, cat si cele din spate. Au existat mai multe inovații: gama a fost îmbogățită cu un nou motor diesel de bază.Începând cu restilizarea nu au mai existat actualizări ale gamei, cu excepția unei actualizări a accesoriilor, care a avut loc în primăvara anului 2014. În vara anului 2015 , a doua generațiea BMW X1 (F48) care are un aspect mai dinamic şi mai sportiv, a fost prezentată presei.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Cutie transfer ATC350 BMW Seria X1 E84 2011-2013”

Your email address will not be published.

Calitate
Preț
Servicii

Lasa un review