Cutie transfer ATC350 BMW Seria 5 GT

2800 LEI
Nu include taxa de transport *
fotofotofotofoto
fotofotofotofoto

Specificatii Tehnice

Stare produs
Reconditionat
Cutie de transfer pentru BMW Seria 5 GT.Pretul nu include motorasul aferent cutiei de transfer.
  • Oferim consultanță tehnică.
  • Trimitem oriunde în țară și străinătate.
  • Garanție 12 luni
  • Oferim factură.
  • Service autorizat RAR
 
Pretul este valabil cu piesa veche la schimb
Autorizat RAR
Garantie
Piese de Clitate
Cutia de transfer este o componenta a sistemului de transmisie intalnit la automobilele cu tractiune 4×4. Acest model de cutie de transfer este echipat pe urmatoarele automobilele:

BMW Seria 5 Gran Turismo

Opțiunile motorului au fost turbocompresorul cu benzină directă, 6 benzină, 6 benzină directă și 8 benzină V8. La lansare, toate modelele au fost tractiune spate ("sDrive"), cu modele de tractiune integrala ("xDrive") fiind adaugate in 2010. Modelele BMW Seria 5 Gran Turismo (denumite și modelele "5 Series GT") sunt versiunile 5 uși cu reparații rapide ale gamei de modele F10 din seria 5 și utilizează modelul F07. F07 utilizează platforma F10 și împarte multe componente cu celelalte modele din seria 5. A fost lansat în 2009.Pentru următoarea generație G30, modelele Gran Turismo au fost mutate în gama modelului Seria 6 și au fost redenumite G Series 6 Gran Turismo.

Dezvoltare și lansare

La 30 Ianuarie 2009, BMW a lansat un videoclip intitulat "BMW Concept: Scribble Video", care a subliniat procesul de gândire din spatele designului viitorului Seria 5 GT.Seria 5 GT a fost introdusă ca și BMW Concept 5 Series Gran Turismo  la Salonul Auto de la Geneva din 2009. Scaunele din spate ale versiunii conceptuale sunt două scaune pliate, separate de o consolă centrală in timp ce modelul de producție are trei scaune din spate (deși opțiunea numită " "revine la două scaune din spate). Versiunea de concept are jante de 21 inchi și o culoare vopsea numită "Fluid Cuprite".Versiunea de producție a Seriei 5 GT a fost prezentată la Salonul Internațional de Automobile din Germania din Frankfurt iar vânzările au început în al patrulea trimestru al anului 2009. În majoritatea țărilor, Seria 5 GT a fost vândută alături de generația anterioară E60 / E61 Seria 5 Sedan și Vagon / Estate, deci Seria 5 GT a fost primul model lansat de generația F07 / F10 / F11 5 Series. În Statele Unite, modelele de vagon din seria 5 au fost întrerupte după 2010, deci seria 5 GT este considerată înlocuitor pentru vagonul E61.

Corp

Seria 5 GT utilizează platforma din seria , rezultând un ampatament de 120,7 inchi (3.066 mm), o lățime a pistei din față de 63.4 inchi (1.610 mm) și o lățime a pistei din spate de 65.1 in (1.654 mm). Atunci când sunt combinate cu linia de acoperiș ridicată, acest lucru are ca rezultat un spațiu mai mare pentru pasageri și pentru bagaje decât vagonul / imobilul din și încăperile similare cu seria E70 X5 și F01 7. Capacitatea de marfă este de 439 L (15,5 cu ft), cu scaunele ridicate sau (1,801 L (63,6 cu ft), cu scaunele din spate plană și partiția depozitată.Seria 5 GT are o linie de acoperiș asemănătoare unui coupe, proporții mai înalte decât sedanele tradiționale cu reparații rapide și a fost descrisă ca un "hatchback din Seria 7". Seria 5 GT împărtășește câteva repere de design cu cele ale Seriei F01 7, cum ar fi proiectarea lămpilor de coadă.Hayonul are un mecanism unic de deschidere cu două căi, care poate fi deschis într-o manieră tradițională în mașină, sau întregul hatch poate fi deschis într-un mod tradițional SUV pentru obiecte mai mari. Seria 5 GT are uși fără rama, care este primul pentru un model BMW cu patru uși.Cu o greutate proprie de 2.240 kg pentru modelul 550i GT 2010, Seria 5 Gran Turismo este cu 181 kg mai greu decât modelul 750i (care utilizează același motor N8 4.4 L biturbo V8).