Cutie transfer ATC300 BMW pentru Seria 3 E90/E91, Seria 5 E60/E61

2800 LEI
Nu include taxa de transport *
fotofoto
fotofoto

Specificatii Tehnice

Detalii pret
Pretul nu include motorasul aferent cutiei de transfer. Acest preț este valabil în cazul în care se trimite cutia defectă la schimb sau se trimite cutia pentru a fi reparată în service-ul nostru.
Stare produs
Reconditionata
Cutiea de transfer ATC300 se potriveste la modelele de BMW din Seria 3 E90/E91 si Seria 5 E60/E61.
  • Oferim consultanță tehnică.
  • Trimitem oriunde în țară și străinătate.
  • Garanție 12 luni
  • Oferim factură.
  • Service autorizat RAR
 
Pretul este valabil cu piesa veche la schimb
Autorizat RAR
Garantie
Piese de Clitate
Cutia de transfer este o componenta a sistemului de transmisie intalnit la automobilele cu tractiune 4×4. Acest model de cutie de transfer este echipat pe urmatoarele automobilele:

BMW Seria 3 E90/E91

BMW Seria 3 (E90 / E91) este a cincea generație de masini executiv compacte BMW Seria 3, care a fost produs din 2004 până în 2013. Stilurile de caroserie ale gamei sunt:
  • Sedan / salon cu 4 usi (Cod model E90)
  • Estate / Vagon (cod model E91, comercializat ca "Touring"
Un sedan sau un salon este o masina de pasageriintr-o configuratie cu trei cutii, cu stalpi A, B si C si volume principale articulate in comparatie separate pentru motor, pasageri si marfuri .Un vagon de staționare , denumit și o mașină cu motor , vagon sau pur și simplu vagon sau imobil, este o varianta în stil auto a unui sedan/ salon cu acoperișul extins în spate pe un volum partajat de pasageri / mărfuri cu acces la spate printr - o a treia sau a cincea ușă, în loc de un capac portbagaj.Datorită codurilor de model separate pentru fiecare stil de corp, termenul "E9X" este uneori folosit pentru a descrie această generație a seriei 3.Sedanele și vagoanele E90 / E91 au început să fie eliminate în urma introducerii succesorilor F30 / F31 în 2012.Modelul E90 M3 este singura generație de M3 care va fi alimentată de un motor V8. Lansat în 2007, utilizează motorul BMW S65 și a fost produs în stiluri de caroserie sedan, coupe și cabriolet. 

Procesul de dezvoltare 

Proiectul pentru cea de-a cincea generație a Seriei 3 a fost înghețat la mijlocul anului 2002, cu aproximativ 30 de luni înainte de începerea producției. 

Sedan (E90) 

Modelul sedan a fost primul model vândut din seria 5 a generației BMW 3, fiind lansat pe 5 martie 2005  (ca modelul anului 2006 ) cu modelele 318i, 320i, 320si, 323i, 325i , modelele 325xi, 330i și 330xi. În anii următori, au fost adăugate următoarele modele sedan: 316i, 320d, 325d, 328i, 330d, 335i, 335xi, 335d și M3. Caracteristicile opționale (unele dintre acestea fiind standard la modelele superioare) includ farurile Xenon, lămpile de ceață, climatizarea automată, scaunele reglabile electric, navigația prin satelit, audio premium, tapițata din piele Dakota, trapa din sticlă, scaunele din față încălzite.  În 2011, ediția de lux BMW 323i a fost lansat, care a inclus o transmisie automată, jante din aliaj de 17 inch, scaune electrice fata,Bluetooth si USB compatibilitate, și un trapa de sticla electrice.  Aceasta ar fi ultima Seria 3 care oferă un motor cu aspirație naturală cu N52B30 (utilizat în modelele 328i și 330i) și S65B40 (utilizat în M3). 

Touring (E91)

Stilul caroseriei E91 este cunoscut sub numele de Seria 3 Touring sau Sports Wagon. Echipamentul opțional a inclus o trapă panoramică, care se extinde până la zona pasagerului din spate.Nivelurile de tăiere au fost, în mod tipic, similare cu sedanul E90, însă nu a existat varianta M3 a modelului E91. Ca pe E90, motoarele au folosit o serie de motoare pe benzină și motorină I-6 și I-4, asociate cu RWD și / sau xDrive AWD. Piețele, cum ar fi Statele Unite și Canada, totuși, au oferit doar un mic subset al etichetelor E90 deja limitate. În aceste două piețe, numai modelul 325xi cu AWD a fost disponibil înainte de 2007, și numai modelele 328i în formatele RWD și xDrive AWD au fost oferite începând cu 2007. 

BMW Seria 5 E60/E61

Seria BMW E60 / E61 este a cincea generație a Seriei BMW Seria 5 , care a fost vândută în perioada 2003 - 2010. Stilurile de caroserie ale gamei sunt:
  • Sedan / salon cu 4 usi (cod model E60)
  • 5-uși imobil / vagon (codul modelului E61, comercializat ca "Touring")
Modelul E60 / E61 a introdus în seria 5 diverse noi caracteristici electronice, printre care iDrive, display-ul heads-up, cruise control activ, direcție activă și control vocal. E60 / 61 a fost, de asemenea, primul Seria 5 care va fi disponibil cu un motor pe benzină turbo, o transmisie automată cu 6 trepte și o frânare regenerativă. Noile caracteristici de siguranță pentru modelul E60 / E61 includ farurile adaptive, vizibilitatea pe timp de noapte, tetierele active, avertizările privind plecarea din benzile de circulație și luminile de frână de siguranță de intensitate ridicată. Spre deosebire de cele trei generații anterioare ale seriei 5 și ale succesorului F10,  consola centrală E60 / E61 nu este înclinată către conducătorul auto.Modelul E60 / E61 a fost înlocuit cu seria 5 F10 / F11 în 2010.Varianta M5 a fost lansată în 2005 și este alimentată de motorul S85 V10. A fost vândut în stiluri de caroserie sedan și vagon, cele mai multe mașini folosind o transmisie manuală automată cu 7 trepte ("SMG III"). 

Dezvoltare și lansare 

Programul de dezvoltare pentru E60 a început în 1997, încheind în 2002. Designerul principal a fost Boyke Boyer. Design -ul final dezvoltat de Davide Arcangeli (d. 2002) în conformitate cu directorul de design BMW , Chris Bangle, a fost aprobat în 2000 și brevete de design din Germania a depus la data de 16 aprilie 2002.Sedanul a fost lansat pe 5 iulie 2003 în Europa și în octombrie 2003 în America de Nord.  La sfârșitul anului 2004, a fost introdusă moșia.E60 a fost primul produs BMW sub emblema BMW Seria 7 (E65), care a oferit sistemul de control iDrive, care a integrat setările de divertisment, climă, comunicații și vehicule într-o singură unitate, cu un ecran color LCD cu ecran montat în centrul tabloului de bord și un buton de comandă situat în apropierea pârghiei de transmisie sau a schimbătorului de viteze. A fost introdusă o unitate mai mică, care oferă toate caracteristicile unității iDrive mai mari, cu excepția capabilităților de navigare GPS. 

Stiluri de caroserie

Corpul E60 a fost fabricat din aluminiu pentru partea din față a autovehiculului și oțel pentru cabina pasagerilor și spate. Aceasta a dus la o distribuție în greutate de 50:50.