Cutie transfer ATC300 BMW pentru Seria 3 E90/E91, Seria 5 E60/E61
Pretul produsului
4500 LEI
Nu include taxa de transport *
Specificatii Tehnice
- Detalii pret
- Pretul nu include motorasul aferent cutiei de transfer. Acest preț este valabil în cazul în care se trimite cutia defectă la schimb sau se trimite cutia pentru a fi reparată în service-ul nostru.
- Stare produs
- Reconditionata
Cutiea de transfer ATC300 se potriveste la modelele de BMW din Seria 3 E90/E91 si
Seria 5 E60/E61.
- Oferim consultanță tehnică.
- Trimitem oriunde în țară și străinătate.
- Garanție 12 luni
- Oferim factură.
- Service autorizat RAR
Pretul este valabil cu piesa veche la schimb
Autorizat RAR
Garantie
Piese de Clitate
Cutie transfer ATC300 BMW
Această cutie de transfer ATC300 se potriveste la modelele de BMW din Seria 3 E90/E91 si Seria 5 E60/E61.Cutia de transfer este o componenta a sistemului de transmisie intalnit la automobilele cu tractiune 4×4. Acest model de cutie de transfer este echipat pe urmatoarele automobilele:BMW Seria 3 E90/E91
BMW Seria 3 (E90 / E91) este a cincea generație de masini executiv compacte BMW Seria 3, care a fost produs din 2004 până în 2013. Stilurile de caroserie ale gamei sunt:- Sedan / salon cu 4 usi (Cod model E90)
- Estate / Vagon (cod model E91, comercializat ca "Touring"
Procesul de dezvoltare
Proiectul pentru cea de-a cincea generație a Seriei 3 a fost înghețat la mijlocul anului 2002, cu aproximativ 30 de luni înainte de începerea producției.Sedan (E90)
Modelul sedan a fost primul model vândut din seria 5 a generației BMW 3, fiind lansat pe 5 martie 2005 (ca modelul anului 2006 ) cu modelele 318i, 320i, 320si, 323i, 325i , modelele 325xi, 330i și 330xi. În anii următori, au fost adăugate următoarele modele sedan: 316i, 320d, 325d, 328i, 330d, 335i, 335xi, 335d și M3. Caracteristicile opționale (unele dintre acestea fiind standard la modelele superioare) includ farurile Xenon, lămpile de ceață, climatizarea automată, scaunele reglabile electric, navigația prin satelit, audio premium, tapițata din piele Dakota, trapa din sticlă, scaunele din față încălzite.În 2011, ediția de lux BMW 323i a fost lansat, care a inclus o transmisie automată, jante din aliaj de 17 inch, scaune electrice fata,Bluetooth si USB compatibilitate, și un trapa de sticla electrice. Aceasta ar fi ultima Seria 3 care oferă un motor cu aspirație naturală cu N52B30 (utilizat în modelele 328i și 330i) și S65B40 (utilizat în M3).Touring (E91)
Stilul caroseriei E91 este cunoscut sub numele de Seria 3 Touring sau Sports Wagon. Echipamentul opțional a inclus o trapă panoramică, care se extinde până la zona pasagerului din spate.Nivelurile de tăiere au fost, în mod tipic, similare cu sedanul E90, însă nu a existat varianta M3 a modelului E91. Ca pe E90, motoarele au folosit o serie de motoare pe benzină și motorină I-6 și I-4, asociate cu RWD și / sau xDrive AWD.Piețele, cum ar fi Statele Unite și Canada, totuși, au oferit doar un mic subset al etichetelor E90 deja limitate. În aceste două piețe, numai modelul 325xi cu AWD a fost disponibil înainte de 2007, și numai modelele 328i în formatele RWD și xDrive AWD au fost oferite începând cu 2007.BMW Seria 5 E60/E61
Seria BMW E60 / E61 este a cincea generație a Seriei BMW Seria 5 , care a fost vândută în perioada 2003 - 2010. Stilurile de caroserie ale gamei sunt:- Sedan / salon cu 4 usi (cod model E60)
- 5-uși imobil / vagon (codul modelului E61, comercializat ca "Touring")
Dezvoltare și lansare
Programul de dezvoltare pentru E60 a început în 1997, încheind în 2002. Designerul principal a fost Boyke Boyer. Design -ul final dezvoltat de Davide Arcangeli (d. 2002) în conformitate cu directorul de design BMW , Chris Bangle, a fost aprobat în 2000 și brevete de design din Germania a depus la data de 16 aprilie 2002.Sedanul a fost lansat pe 5 iulie 2003 în Europa și în octombrie 2003 în America de Nord. La sfârșitul anului 2004, a fost introdusă moșia.E60 a fost primul produs BMW sub emblema BMW Seria 7 (E65), care a oferit sistemul de control iDrive, care a integrat setările de divertisment, climă, comunicații și vehicule într-o singură unitate, cu un ecran color LCD cu ecran montat în centrul tabloului de bord și un buton de comandă situat în apropierea pârghiei de transmisie sau a schimbătorului de viteze. A fost introdusă o unitate mai mică, care oferă toate caracteristicile unității iDrive mai mari, cu excepția capabilităților de navigare GPS.Stiluri de caroserie
Corpul E60 a fost fabricat din aluminiu pentru partea din față a autovehiculului și oțel pentru cabina pasagerilor și spate. Aceasta a dus la o distribuție în greutate de 50:50.
Reviews
There are no reviews yet.