Diferenta
Second hand
Despre second hand nu se pot spune multe… in principiu cauti piesa cea mai ieftina, o cumperi si speri sa te tina. Unii spun ca exista trucuri pentru a alege o componenta mai buna prin examinare minutioasa, dar adevarul este ca pana nu vezi interiorul componentei, nu poti stii cu adevarat calitatea piesei pe care o achizitionezi.
Repararea cutiei de transfer de catre echipa noastra. Reconditionarea presupune o inspectie minutioasa atat la exterior ca si la interior, iar apoi fiecare componenta care prezinta uzura este inlocuita.
O data cu inlocuirea componentelor uzate, se face si o curatare completa a tuturor componentelor astfel incat, dupa reconditionare, produsul obtinut se aseamana din multe puncte de vedere cu unul nou, motiv pentru care se poate oferii si GARANTIE.
Riscul numit “second hand”
Putem incepe prin a mentiona LIPSA GARANTIEI. De multe ori incercam sa obtinem cel mai bun pret incat uitam de garantie. Un alt risc este faptul ca nici macar vanzatorul nu stie cu exactitate starea produsului pe care il vinde.
Apoi, chiar daca componentele sunt in stare de functionare acceptabila, lipsa curatarii lor poate duce la o degradare accentuata intr-un timp foarte scurt.
Ce se poate intampla? Poti prinde un produs care sa te tina aproape la fel de mult ca unul nou, sau poti prinde un produs care va trebuii inlocuit in cateva luni sau un an, dupa care un alt risc.
In ce consta reparatia produsului?
O reconditionare profesionala include inspectie, curatare, inlocuire, si cel mai important GARANTIE. La UBYDEAL S.R.L. verificam fiecare cutie de transfer la exterior si in interior, ne asiguram ca toate componentele sunt intr-o stare buna si se inlocuiesc toate componentele uzate.
Apoi se curata temeinic cutia de transfer la interior si exterior, se inlocuieste uleiul pentru ca, componentele, sa aiba o durata de viata cat mai mare. Apoi, la finalul procesului de reconditionare, se face TESTAREA produsului pentru a ne asigura ca functioneaza in parametrii si pentru a putea sa oferim GARANTIE.
Cine face reconditionarea?
DA. Unii numesc reconditionare faptul ca spala cutia la exterior, altii numesc reconditionare faptul ca se asigura ca, cutia de transfer, functioneaza si nu face zgomote deranjante.
Unii chiar incearca sa faca o reconditionare corecta, dar LIPSA DE EXPERIENTA ii face sa le scape din vedere unele aspecte importante, nu stiu unde sa caute defecte sau multe alte motive….iar din cate stim, o singura componenta defecta face intregul mecanism nefuctional.
Echipa UBYDEAL S.R.L este experimentata in reconditionarea cutiilor de transfer, si o face intr-un mod corect. Nu e acelasi lucru sa “repari” prima sau a 2-a cutie de transfer din viata ta, sau sa lucrezi intr-o firma unde iti trec prin mana mai multe cutii de transfer pe ZI. Odata ce ai facut sute de cutii de transfer, stii exact ce sa cauti si unde sa cauti.
Un alt aspect foarte important sunt piesele folosite in reconditionare. Se foloseste metoda “romaneasca” de “sarma si banda adeziva” sau se folosesc componente originale achizitionate de la un furnizor de incredere?
Reconditionare sau second hand?
Preturile din ziua de azi situeaza componentele second hand in aceeasi categorie de pret cu cele reconditionate. Din acest motiv, clar recomandam reconditionarea facuta corect.
Va recomandam sa alegeti o reconditionare facuta de o firma specializata pentru motivul ca ei stiu cel mai bine ce fac si primiti si GARANTIE. Lipsa garantiei tradeaza o reconditionare slab calitativa sau incompleta, asa ca aveti mare grija.
Tu ce vei alege? Vei risca sa cumperi ceva care va tine o luna sau mai mult? Sau vei investi 10-20% mai mult pentru a achizitiona un produs de calitate, reconditionat si testat, cu garantie si cu asigurarea ca va tine o perioada lunga de timp?
Buna , am un bMw x1 , 2013 , 2,0 d x-drive , are 230000 km , la accelerare are niste socuri care le simt putin , poate e cutia de transfer, as vrea sa vin la dumneavoastra si sa o repar , ar fI posibil undeva la sfarsitul luni Martie? Multumesc
Bună, am un Land Rover discovery 1, din 1997, am schimbat de curând motorul, dar “TRAGE” mult mai SLAB decat inainte… Ce-mi recomandati?